Pierwszy raz skorzystałem z nieautoryzowanego serwisu Apple i jestem pod wrażeniem!

Zbitaszybka.pl iphone serwis-1

Od dwóch lat nie wymieniałem swojego iPhona na nowego, wciąż używam model X. Zmiany jakie zaprezentowało Apple w nowych wersjach nie były dla mnie „must have”. Czekam na obsługę sieci 5G, wtedy prawdopodobnie kupię nowy model. Niestety ekran w moim iPhone X nie przeszedł próby czasu i po upadku na kostkę brukową pojawiła się mała pajęczynka w prawym górnym rogu. Z racji, że nie chciałem wydawać 5 tysięcy na nowy telefon postanowiłem, że naprawię iksa. Kolejnym czynnikiem przemawiającym za naprawą jest wyeksploatowana bateria, po dwóch latach ma prawo… Dotychczas wszystkie sprzęty jakie naprawiałem były na gwarancji, najczęściej naprawy dotyczyły ogólnoświatowych akcji serwisowych, dlatego korzystałem z autoryzowanych serwisów Apple. Tym razem postanowiłem powierzyć swój sprzęt Apple niezależnej firmie, aby było taniej. Z pomocą oczywiście przyszedł wujek Google, szybkie wyszukiwanie fraz: Serwis iPhone, Serwis Apple i wybór padł na ZbitaSzybka.pl

Mieszkam w małym mieście, szkoda mi czasu na podróż (220 km) dlatego zdecydowałem się na naprawę wysyłkową. W tym celu musiałem wypełnić formularz naprawy i następnego dnia kurier nadany przez Serwis ZbitaSzybka.pl przyjechał po paczkę. Niestety był to koniec tygodnia, weekend więc kilka dni byłem skazany na używanie Xiaomi Mi 6 i musze przyznać, że pomimo wieku wciąż działa całkiem sprawnie. Tylko ten system operacyjny i brak obsługi HomePoda…ehh.

Gdy przesyłka dotarła otrzymałem email od serwisu z potwierdzeniem przyjęcia urządzenia do naprawy i linkiem w którym mogę sprawdzić postęp prac. Niby standardowa procedura, lecz to co zobaczyłem na podanej stronie zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Przed przystąpienie do naprawy serwisant szczegółowo sprawdził mój smartfon, przedstawiam to na zrzucie ekranu:

Wysyłałem już iPhone do autoryzowanych serwisów Apple, lecz nigdy nie otrzymałem tak szczegółowego raportu. Spodziewałem się tylko krótkie informacji, że smartfon dotarł i biorą się za naprawę, a tutaj proszę, taka miła niespodzianka. Nie lubię nosić smartfona w etui, więc mój dwuletni X: „..nosi klasyczne ślady użytkowania w postaci rys, otarć oraz obić”, prawda.

Reklama

Cała naprawa: wymiana ekranu oraz baterii trwała dwa dni robocze i byłaby przeprowadzona szybciej lecz zabrakło akumulatorów do iPhone X i serwis oczekiwał na dostawę. Dodatkowo wyczyszczono sitko głośnika oraz gniazdo do ładowania, kolejny plus dla ZbitejSzybki.

Zbitaszybka.pl Serwis Apple

Jest jeden minus w przypadku naprawy wysyłkowej uszkodzonego ekranu. Serwisant musi znać kod blokady ekranu aby sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie. Ja przed wysyłką przywróciłem ustawienia fabryczne i wysłałem „wyzerowanego” iPhona.

Jeżeli masz możliwość to lepiej poświęcić trochę czasu i udać się osobiście do jednego z oddziałów, ja niestety do najbliższego mam aż 110 km w jedną stronę… Dla mieszkańców Warszawy polecam Serwis iPhone Warszawa przy ulicy ul. Powstańców Śląskich 61 na Bemowie, to właśnie tam przez kilki dni w telefonowym SPA był mój iks.

Advertisements